onsdag 10 mars 2010

Effektivitet.

Idag har varit en sjuuuukt effektiv dag. Har gjort ungefär tusen saker.

- tagit blodprover
- låtit läkare klämma på mina leder
- pratat med läkare om mina mediciner
- fått egna handledsskydd
- bokat en tid till ortopeden
- hämtat ut mitt pass


Listan kan göras lång. Men jag orkar inte riktigt lägga ner tid på att lista varenda sak jag gjort idag, haha. Men det där är verkligen bra att jag fått gjort nu! Jag fick dock panik när jag vaknade imorse. Allting liksom kastade sig över mig och kvävde mig. Tänkte strunta i att åka alls. Men då väckte jag mamma och sa att jag åker inte om inte du följer med. Så hon pallrade sig upp och följde med som moraliskt stöd. Om hon inte hade varit där hade ångesten tagit öveeer. Tack mami, puss.

Nu sitter jag i alla fall i Tidaholm igen. Tråkigttråkigttråkigt på mitt rum. Väntar på att mina vänner ska boxas klart så att jag kan gå till slottet och slippa sitta i min ensamhet och bråka med mina handledsskydd, haha. Nu ska jag catcha up alla blogginlägg jag missat, eftersom att jag inte tog med min dator till Skövde.

Pusssssssssshejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar