torsdag 25 mars 2010

Fegis.

Jag tog aldrig sprutan i fingret. Jag fick panik och hyperventilerade och då testade vi att ge mig en stesolid. Det funkade dock inte, jag var lika rädd ändå. Enda som hände var att jag blev som en sengångare i kroppen, men tänkte lika klart som innan. Så det blev helt enkelt ingen spruta för min del. Får gå runt och ha ont och kleta in fingret med orudis gel.

Mami skjutsade ner mig till stan där Isabella och Cissi var och shoppade kläder. Efter ett tag så kom Carina, Simon, Emelie och Rebecca också. Då gick vi och åt pizza. Sen skjutsade Carina hem mig och Cissi, som ska sova här i natt. Vi ska åka till Stockholm klockan 10.15 imorgon bitti (HAHA BITTI).

Nu ska vi käka våfflor i massor och sen kolla på film.

pusspåer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar