lördag 28 november 2009

Yawn

Är så himla trött att jag mest sitter och gäspar. Känner verkligen inte för att gå och lägga mig, så jag låter bli. Sitter istället här och gäspar och kliar mig i ögonen.

Har varit en relativt händelselös dag. Har ätit ganska dåligt, så psyket hade väl kanske kunnat vara lite bättre. Får äta mindre och bättre imorgon istället. Ska gå på stan med mami, bror och kanske mormor imorgon. Hoppas jag blir bjuden på sushi, annars blir jag ledsen, haha! Man bränner förresten jättemycket kalorier av att gå på stan! Man rör sig ju nästan hela tiden. Åh, mina tankar kretsar för mycket kring mat och vikt just nu. Men det är en sån period nu, tack vare den elaka tanten.

Ibland vore det bra om man kunde vara nöjd med sig själv istället för att bara hitta fler och fler fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar