lördag 28 november 2009

Stadsvandring

Kom precis hem från stan. Gick lite med mami, bror, mormor och jorfar. Köpte dock ingenting för jag har inte råd med någonting alls för tillfället, haha. Alla andra köpte julklappar och sådär. Jag kommer troligtvis inte köpa några julklappar i år. Får väl måla teckningar eller något liknande, haha! Skämt åsido. Men jag fixar ihop något litet till var och en. Hoppas ingen förväntar sig något av en fattig student som mig, haha.

Åt sallad till lunch och det var helt okej. Blev så sjukt mätt bara, haha. Fetaost så man storknade! Sen hämtade jag ut mina värktabletter som min läkare hade glömt att skriva ut till mig, så nu slipper jag ha så ont längre. Min axel bråkar idag och vill inte riktigt vara med. Så det blir nog vila den och försöka mjuka upp den. Som det är nu kan jag knappt lyfta den alls.

Vägde mig idag och såg att jag hade gått ner i vikt. På rätt väg, woho! Nu tänker jag fortsätta såhär tills jag blir smalis. Jag mår mycket bättre psykiskt av att inte äta kolhydrater. Det är så himla skönt!

Nu ska jag vila lite. Är jättetrött nu. Ska se om mami köpte julmust till mig också, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar