söndag 8 november 2009

Sleep tight

Slappisdag på hög nivå. Har spenderat dagen med människorna på slottet. Gick ner och handlade massor av mat, så nu har jag jätteont i armarna. Jag borde verkligen inte bära massor av tunga saker nu när jag har såna dåliga inflammationer, men jag vet inte hur jag annars ska lösa det.

Senare lagade vi en tvårätters middag. Till förrätt en thaisoppa gjord på kokosmjölk, bambuskott, vattenkastanjer, räkor och curry. Yumyum! Sen så gjorde köttätarna någon nötstek och jag gjorde lax istället. Till det blev det klyftpotatis, ärtor och hollandaisesås. Så himla gott! Sen satt vi som vanligt och pratade om allt och ingenting. Mysigt värre.

Jag har kommit in i en mysfas i mitt liv. Jag vill bara mysamysamysa! Kramas, pussas, lyssna på mysmusik (mysik, haha) och vara allmänt mysig liksom. Vet inte när den började, men jag gillar det. Mer mys åt världen!

Nu ska jag kolla på grey's anatomy och försöka sova. Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar