fredag 6 november 2009

Partey!

Håller på att göra mig i ordning inför kvällen. Ska på party med Emma i klassen hemma hos någon av hennes kompisar. Har sett fram emot att parta lite. Det har blivit mindre av sånt på senare tid, så det ska bli jätteroligt! Sitter och lyssnar på spotify och springer fram och tillbaka mellan datorn och spegeln, haha. Har dessutom beslutsångest över vad jag ska ha på mig ikväll. Det blir i alla fall svarta leggings och inte jeanstightsen. Det är ungefär så långt jag kommit. Ska fråga Isabella om hon har lust att sminka mig lite också. Jag är så sjukt dålig på ögonsmink, så det finns inte! Hon sotar mina ögon så det ser jättefint ut! Måste dessutom platta håret idag. Har mössfrisyr så det bara skriker om det! Kan bero på att jag älskar min nya mössa och har på mig den hela tiden, haha! Men det är nödvändigt nu för tiden! Det är jättekallt ute och man fryser halvt ihjäl när man går utanför dörren.

Nej, nu får jag avsluta här och gå och fixa klart mig.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar