onsdag 11 november 2009

Sleepless

Jaha, en helt sömnlös natt var väl precis vad jag behövde... inte. Men vad ska jag göra? Har verkligen försökt att sova, men är inte trött alls. Så jag har kollat på serier och film. Gossip Girl, House och Dumbo. Finfint! Jag vet inte riktigt varför jag inte är trött. Kan bero på att jag somnade på dagen idag och inte vaknade förrän vid 17.00, då mitt larm gick av. Jag ska försöka vända tillbaka dygnet så fort som möjligt i alla fall. Orkar inte hålla på såhär.

Idag ska jag:
Duscha
Gå till skolan
Ta tvätten från torkrummet
BANTA!
Färga håret? (om någon orkar hjälpa mig)
Gå ner på stan och köpa nödvändigheter? (om någon orkar följa med)
Gå och lägga mig i tid (inte senare än 00.00)

Just nu så ska jag spela tetris tills klockan slår 07.20, då jag går och duschar. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar