tisdag 10 november 2009

Idiotläkare.

Min läkartid blev inställd idag. Klockan åtta i morse ringde dom och väckte mig med nyheterna att läkaren blivit sjuk och att jag fått tid om två veckor istället. Irriterande, JA! Somnade om och sov till två. Gick på stan med mami och handlade massor av saker. Lägger ut på bloggen när jag fått bra bilder på det.

Har ont i magen och är jättetrött, trots att jag sovit ungefär halva dagen. Ska lägga mig snart, för det är en jättelång dag i skolan imorgon. Slutar inte förrän halv 4, suck. Dessutom har vi bara värdelösa, jobbiga lektioner imorgon. Eller ja, svenskan är väl ganska rolig, men historia, samhällskunskap och litteratur kan jag gärna strunta i. Men jag måste verkligen gå.

Nej, nu ska jag kolla på någon serie och försöka sova.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar