torsdag 26 november 2009

Sleepless in Skövde

Jag sov ingenting inatt. Någon höll mig vaken, haha. Åkte till sjukhuset runt tjugo i åtta för att göra en lungröntgen. DET VAR HEMSKT! Usch. Sen åkte jag hem och sov, haha. Vaknade vid 4 och åt lite lättfil. Jag tänker råbanta tills jag blir skinnybitch igen.

Kollade på gamla bilder i förrgår och blir så arg på mig själv för jag låtit mig själv bli så fet. SKÄRPNING NU! Jag ska ha tillbaka den där käklinjen, vad det än krävs. Ska gå ut och gå med Evelina senare ikväll. Gick med henne igår också. Ska bli en daglig rutin nu. PÅ RIKTIGT NU!

Nej, nu ska jag dränka mina sorger i Biggest loser och tänka att det finns dom som är tjockare än mig i alla fall. Haha!

(Idag är en sån dag, om ni inte har förstått det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar