fredag 27 november 2009

Put the stars in our eyes

Godmorgon.
Vaknade flera gånger inatt av att jag hade så ont i axeln att jag verkligen inte kan ligga på den. Men envis som jag är, så skulle jag såklart ligga på den ändå. Det är bekvämast så. EH, NEJ! Jag har dubbelt så ont nu som jag hade inatt och har dessutom fått ont i handleden också. Jag borde lyssna på min kropp och sluta vara så envis.

Min läkare har skrivit ut fel mediciner till mig och jag får inga värktabletter, bara alvedon. Det känns verkligen. Har fått någon gelgrej, vilket jag VERKLIGEN INTE TÅL! Jag hatar att känna mig kletig och smutsig och USCH! Ge mig mina värktabletter, tack!

Funderar på att ta en promenad efter jag duschat och fixat mig. Vore rätt skönt. Men det kanske är bäst att vänta på att mamma har ringt och försökt fixa mina värktabletter. Hmm, ja.

Först, The Maccabees - Toothpaste kisses. SÅ MYSIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar