onsdag 4 november 2009

Teater

Var på teater med klassen ikväll. Det var väl lite mer som en föreläsning, fast det var liksom skådespelare som läste manus som andra kvinnor berättat. Det handlade om 7 kvinnor från olika länder som hade varit med om hemska saker som t.ex. våldtäkt, misshandel, osv. Det var intressant, men det blev lite tråkigt i längden, måste jag nog säga. Dessutom var det jätte obekväma stolar, så jag fick så sjukt ont i mina knäleder att jag avled lite smått. Dessutom så fick jag brutalt ont i min axel när vi skulle åka hem. Jag avskyr att få ont av ingenting. Min axel ser i alla fall helt sjuk ut. Den är helt vätskefylld och svullen. Jag har fått tid hos reumatologen och arbetsterapeuten på måndag. Så då får vi ser vad som ska göras åt saken.

Idag så har jag gått på stan och köpt en ny mössa. Den är jättefin, jättemjuk och jättevarm! Jag älskar den verkligen! Om ni är intresserade av att se hur den ser ut så finns det bilder på http://romantiseringavlivet.blogspot.com/

Nu ska jag ge sömnen ett försök. Wish me luck.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar