fredag 1 juli 2011

Come on.

Sitter i blåsten och dricker isvatten. Klagar alltså inte, hoho. Har inte uppdaterat på ett tag och känner att det kanske är dags, så man inte får skäll, haha!
Idag har jag träffat en gammal klasskompis och hennes hund. Det var trevligt! Vi satt i en park och pratade om dåtid, nutid och framtid, haha. Känns konstigt att tiden går så fort och minnen liksom suddas ut. Lika bra det kanske, haha.
Ska strax gå och lägga mig, eftersom att jag faktiskt inte gymmat mer än en dag denna veckan. Fy på mig! Men den här värmen tar KOL på mig! Jag blir trött och vill bara sova. Jag skulle inte klaga på en molnig, lite svalare dag om det innebar att min ork kom tillbaka. Har även känt mig lite nere på senaste tiden och är inte riktigt motiverad till att göra någonting alls på dagarna. Hoppas det går över snart.
puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar