lördag 30 juli 2011

Jag är för full, du är för ung.

Varför är kvällar så tråkiga? Älskar egentligen kvällar och nätter. Bästa tiden på dygnet utan tvekan. Men det är så otroligt tråkigt att folk sover, är trötta och osociala. Jag borde väl dock också göra mig i ordning för bädden, men jag tycker det är hemskt tråkigt att sova. Ska dock fira min brors födelsedag imorgon i Simsjön med släkten. God mat och tårta, typ. Ska bli mysigt att ha lite släkthäng också. Inte bara ligga och slappa i sängen hela dagarna. Känner mig förresten mycket bättre nu. Hostar dock fortfarande, men jag antar att jag kommer få ha den här mördarhostan tills jag dör, eller något. Har inte ont i halsen längre och känner mig piggare. Tar dock fortfarande tupplurar varje dag, hehehe. Det är mysigt att sova. Fast tråkigt. Fast när man inte har något bättre för sig i vaket läge heller, så är det lika bra att ta valpis och sova lite. Hon är ju så mysig när hon kryper tätt intill och lägger sig som en liten makaron bredvid mig. Åh, ska lägga mig och sova nu, bara för att få kramas med Moisen. pussgodnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar