söndag 17 juli 2011

Du är min hjälte för du vågar vara svag.

Jag har så otroligt tråkigt och håller på att avlida av tristess! Har haft jätteont i mina leder för att min medicin jag tar på kvällen mot ledvärk är slut och mitt recept har tydligen gått ut. Måste ringa på måndag, or I'll die! Typ. Gick alltså inte ut på långpromenad med Moisen idag. Åkte dock till djuraffären och köpte hundgrejer för nästan 600kr. Nu är jag fattigast i världen, ungefär. Nu har jag i alla fall sele till Moa, istället för halsband. När hon drar så börjar hon hosta sönder och sådär, vilket undviks nu när hon har sele. Sen köpte vi även ett balsam, en glansspray och leversnittar. Det är dyrt att ha hund, haha.
Måste trimma henne snart också. Hon börjar bli jättelånghårig och just nu har jag ju inte råd med en riktig hundtrimmer, så för tillfället får vi använda en vanlig. Sen måste hennes klor klippas också. Det är så svårt nu när jag har så himla ont. Jag kan inte använda vänstra handen till någonting. Kan knappt skriva med den. Det gör så ont att jag känner mig handikappad somfan. Wäääh!
Jag saknar alla mina fina vänner från helliden idag. Får förmodligen träffa dom på torsdag! AWESOME! Behöver lite kramar! pussi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar