torsdag 21 juli 2011

I never thought that I could walk trough fire

Hej på er.
Ligger och chillar i sängen med lite musik efter att ha fixat med tvätt och sådär. Plockat en massor och jag antar att det är lika stökigt igen om några timmar. Så jävla trött på det. Kan tiden gå lite fortare så jag får flytta snart? Tids nog. Håll ut. Yadayada. Ska fan sluta plocka och ha mig. Börja packa i ordning mina saker istället så jag bara kan ta mitt pick och pack och dra när det är dags, haha.
Var i alla fall på vårdcentralen imorse och kollade upp vad som var fel på min hals. Inte halsfluss, men något fel var det. Hade en snabbsänka på 100. Det ska egentligen vara under 10. Hehe. Dels höjer mina inflammationer i lederna den, men det är säkerligen något mer fel, så det var bara att gå och hämta ut penicillin igen. Awesome... Not. Jaja, bara att äta skiten och vara glad, typ.
Har kollat runt lite på möbler och sådär. Det som saknas nu är vardagsrumsbord, tv-bänk, lampor och lite såntdär. Har nog det mesta till mitt rum nu i alla fall. Är väl en byrålåda kanske. Har inte bestämt mig om jag vill ha en eller inte än. Kanske köper fler förvaringsboxar istället och använder. Tror jag behöver ta en tripp till Ikea igen, haha. Får bli efter min födelsedag i såna fall.
Nu ska jag kolla lite på tv och sen fortsätta plocka antar jag. Suck.
pussis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar