söndag 24 juli 2011

Wedding.

Kom hem från Stockholm idag. Åkte igår och gick på min kusins bröllop. Det var fint och jättetrevligt! Hade verkligen en jätterolig kväll med god mat och dans! Sov sen hos min farbror och hans tjej. Idag så kom papi och mina småsyskon och så badade dom (inte jag, jag bada inte) och guuud vad jag har saknat att krama på dom! Kunde knappt hålla händerna borta. Var lite klappar på huvudet, kramar och dans med dom. Åh, vad jobbigt att ha dom så långt bort!
Åkte hem idag och började nästan gråta på tåget. Separationsångesten var hög. Men jag vet att jag får träffa dom igen inom en snar framtid, så jag får hålla fast vid den tanken så jag inte går under, haha. Sen kommer ju Fellie i veckan också så man slipper känna sig så ensam. Dags att börja flyttpacka snart tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar