fredag 15 juli 2011

Get a life.

Idag började jag banta. Det är kul. Eller inte. Men det behövs, haha. Bestämde mig för att äta knäckebröd till frukost, lunch och kvällsmat, samt en ordentlig måltid om dagen som är kolhydratssnål. Sen om (läs: när) jag blir hungrig så sätter jag på en film och somnar, haha! Det har gått ganska bra idag. Råkade bara äta en glass, ehe. Men det är bättre än vad jag normalt brukar äta. Ska försöka gå ut på en långpromenad med Moisen imorgon också. Hoppas att mina leder inte hatar på mig lika mycket då.
Var på sjukhuset imorse och gjorde astmatest. Det var förjävligt och jag fick ont i lungorna för att jag fick ta i så mycket. Fyfan! Sen att testet var klockan 07.30 på morgonen var också sämst. Hade knappt sovit någonting inatt. Sover så oroligt att det är sjukt! Vaknar heeela tiden. Typ en gång i halvtimmen och vänder och vrider. Skitjobbigt!
Nu ska jag försöka somna snart igen. Är fortfarande astrött, trots att jag sovit mestadels av dagen. Bokstavligt talat. Har bara varit vaken några få timmar idag. Haha! Men vad fan ska jag göra vaken liksom? Finns inget att göra! Fellie kom heeeeeem!
pusshejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar