onsdag 13 juli 2011

I'd catch a granade for you.

Sliten_tjej_91. Jappjapp. Åkte till Borås och Fellie igår, för att fira att vi fått lägenhet! Det var lite annat folk där också. Typ från Holland och sådär, haha. Vi grillade i alla fall och det var jättegott! Sen drog jag och Fellie vidare till en kille som hade liten get together typ. Det var väl typ korvfest+jag och Fellz. Men det är så vi vill ha det hahaha! Vi dansade som tokar och sprang runt och nyktra kan man väl inte påstå att vi var. Kul hade vi i alla fall! Idag vaknade jag upp och var typ mest bakis i hela världen. Börjar nog blir gammal eller något, haha! Åt lite och drack massor med vatten och sen blev det till att somna igen i någon timme eller två. Sen var det dags att packa ihop och bege sig hemåt igen. Fellie och hennes pappa skulle nämligen till Tyskland idag och jag skulle väl hem då. Hade hellre stannat och kramats med katter, Fellie och grabbar, haha! Men sånt kul kan man väl inte ha varje dag antar jag.
Nu ska jag chilla med tvn och mysa med min vovve som jag saknat som bara den!
pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar