måndag 11 juli 2011

Somewhere, somehow.

Shabba! Här sitter jag och chillar framför tvn. Det är najs. Haha! Har varit i sommarstugan och ätit middag med moster+familj. Det var gott och trevligt! Lite kortspel och sådär också. Har väl inte ett jätteroligt liv för tillfället, men i fredags var jag, Fellie, Ronnie, Eve och Kim ute i Skövde och firade att Ronnie äntligen blivit 18 år! Som vi har väntat! Det var väl en rätt lam kväll kan man nog säga. Började på Vibe och sen till Harrys/Bogrens och till sist tillbaka till Vibe. Det var väl en del kul grejer som hände och jag har väl kanske små minnesluckor. Men det är så det brukar bli när jag är på Vibe, haha!
Imorgon ska i alla fall jag och Fellie åka till Tidaholm på lägenhetsvisning. Det här är den andra visningen vi är på och jag hoppas att den är bättre än den vi var på sist, haha (hostknarkarkvarthost).
Nu har jag inget mer vettigt att skriva, så det är bäst jag sätter punkt. pussi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar