tisdag 28 juni 2011

När ni var små, säg vilka droger tog ni då?

Ahtja.Sitter i sängen och halvkollar på CSI NY. Det är tråkigt och jag har myror i hela kroppen. Vill bara dansa och hoppa runt. Saknar sånt. Händer allt för sällan måste jag faktiskt säga. Ska strax hämta Moa och gå och lägga mig. Inte för att jag är trött, utan för att jag måste vara utvilad så jag orkar träna imorgon. Var så slut idag att jag behövde få sova, så jag skippade gymet idag. Dåligt av mig, jag vet. Men jag hade bara brutit ihop där nere av trötthet. Känner ändå att jag gjorde det rätta valet. Idag åkte min moster till Göteborg och imorgon åker hon tillbaka till London. Det känns i hjärtat. Men vi ses förhoppningsvis snart igen!
Vad har jag gjort idag då? Sovit, kollat på O.C. och spelat spindelharpan. Ungefär så, ja. Gjorde lite gino också. Det var gott, men inte jättegott som det varit innan. Besviken... Jaja, imorgon är en ny dag och då ska jag slakta min kropp med träning. Träningsvärk here I come! pussgodnatt finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar