torsdag 14 juli 2011

Fuck you.

Jag har så jävla ont i mina leder idag och vill mest ligga i sängen och gråta. Mår jättedåligt både fysiskt och psykiskt och allting tär på mig. Jag känner mig som en dålig människa och kan inte göra allt jag vill och behöver. Jag är sjuk och jag vet att det är anledning nog att må dåligt, men jag känner att jag inte FÅR må dåligt. Sån press på att jag ska må bra. Egentligen kommer nog pressen bara från mig själv, men den finns där. Ingen hetsar mig till att bli bra, förutom mig själv. Jag vägrar inse att jag faktiskt inte kan göra vissa saker vissa dagar. Det slår självklart tillbaka på mig i slutändan när jag ligger och knappt kan skriva på tangentbordet för att jag har så ont. Jag orkar inte vara sjuk och jag orkar inte bli handikappad för att jag har ont. Jag vill bara bli frisk nu och slippa känna mig som världens sämsta människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar