torsdag 23 december 2010

Last christmas i gave you my heart.

Det är jul om mindre än en timme och jag har köpt julklappar till alla och även köpt en klänning och nya tights att ha på mig imorgon. Nu vill jag bara ta det lugnt. Få julro i kroppen. Känna mig avslappnad och slippa hetsa. Julen är verkligen inte min högtid. Jag har inte haft julstämning i kroppen på typ två-tre år. Det försvann någonstans på vägen. Kanske kommer den tillbaka, kanske inte. Jag kunde inte bry mig midre, ärligt talat. Fast jag kom på att jag borde ha en rosett i håret till min outfit imorgon. Får se om någon moster kanske har en att erbjuda mig, annars får jag väl springa in på glitter imorgon och köpa mig en. Usch!

Sitter och lyssnar på julmusik och känner mig ärligt talat lite nere. Men jag trycker undan det till min bästa förmåga. Det är förfan jul om mindre än en timme! Fake a smile och ät dig tjock, rulla hem och sov. Ungefär så, haha.

Kom just att tänka på juldagen förra året. Gick ut på krogen med RR och fick min första spybakfylla, haha! Värsta jag varit med om, men det är väl bara ett tecken på att man hade en bra kväll, antar jag, haha!

Nu ska jag återgå till julmusiken, måla naglarna och försöka finna ro i kroppen.

God jul finisar <3

1 kommentar: