tisdag 21 december 2010

Christmas presents.

Kom nyss hem från stan. Har handlat julklappar till fem personer än så länge. Bara fyra kvar, tror jag. Haha, har egentligen ingen koll, ehe. Har varit på sjukhuset idag också och sjukskrivit mig, klämt på lite leder och tagit blodprov. Sen var det hem till mormor och bli bjuden på lite lunch, samt klappa lite på trött hund. Efter det var det till att rusa iväg till ätstörningskliniken och prata med en tant där. Ska dit igen den 10:e Januari och prata mer. Nu har jag slagit in alla julklappar jag köpt och skrivit god jul på dom.

Förresten, igår när jag slog in julklappar så råkade jag skriva grattis på alla. Så jag fick sätta en ful vit lapp över och skriva god jul, hahaha! Vilken tabbe! Det känns verkligen inte som att det är jul på fredag. Makes me crazy!

Skulle egentligen åkt till Göteborg idag, men jag känner mig så stressad efter alla möten och sjukhusbesök, så jag åker imorgon istället och åker tillbaka till Skövde på torsdag med moster.

Nu ska jag dricka juice och chilla med dexter. puss.

1 kommentar:

  1. vad bra att du fått allt det gjort idag.
    ser fram emot ditt besök imorn! (:
    kram

    SvaraRadera