onsdag 22 december 2010

I built my dreams around you.

Sha. Gav nyss Johan sin julklapp, då han åker hem till Göteborg imorgon. Han blev glad! Nu står han i köket och sjunger Lars Winnerbäck - Kom änglar. Skrattar lite, då han inte kan låten egentligen och hittar på lite som han vill (som vanligt då alltså, haha).

Imorgon ska jag hetsa iväg och köpa mig en klänning att ha på mig på julafton. Egentligen är den nog inte så julvänlig, då den sitter lite tight i magen, vilket hindrar en från att äta tills man spricker, ehe. Får väl dra upp dragkedjan i värsta fall, haha! Det är ju bara släkten liksom. Nu hoppas vi att dom  faktiskt har den klänningen i min storlek också!

FAN vad ont jag har i handleden då, den säger "nu är det dags att lägga ner bloggandet för ikväll, bitch. Annars så ska jag göra ännu ondare så du ligger och kvider av smärta mohahaha!" ungefär. Bäst att lyssna. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar