tisdag 14 december 2010

Åh.

Då jag bara fick två frågor, så svarar jag väl på dom då och känner att min dag inte blev roligare och jag ska nog aldrig ha frågestund igen, haha!

Om du var tvungen att välja på en dejt mellan Chuck Norris och Macgyver, vem skulle du välja?
Ehr, båda två är galet fula haha! Men shiiit... Macgyver kanske? Usch, haha.


När haderu sex senast?
Alltså det är inte direkt så att jag tänker skriva datum, men alldeles för längesen. Ligga? (OBS! skämt OBS!)


Jag insåg dessutom att Kajsa åker om bara någon dag sådär. Blev ledsnare än jag redan varit och är fortfarande ledsen. Blir fan tårögd när jag skriver det här. Tre och en halv vecka är hon borta och helt seriöst så kommer det bli så JÄVLA tomt. Jag kommer nog gå i idé då. Typ isolera mig från omvärlden, sitta i soffan och vagga fram och tillbaka som ett psykfall. Nej, skoja, men typ. Uscha! Don't leave meee! Bäst för dig att jag får ett vykort och några sms i alla fall, så jag slipper oroa mig att du dött eller något. pussssssssssssss!

1 kommentar: