torsdag 9 december 2010

Fryser ihjäl.

Helt seriöst! Jag fryser så jag dör. Sitter med tjocktröja och halsduk på mig. Jag som aldrig fryser typ. Det är istid nu och jag antar att det inte kommer bli varmare på ett tag. Snarare tvärtom. Får väl börja klä på mig ordentligare Med typ byxor. HAHA! Nej, jag använder inte byxor. Har ett par jeanstights som jag använder kanske en gång var tredje månad eller något. Jag älskar strumpbyxor och tights och för tillfället lever jag i mina ullstrumpbyxor. Funderar på att köpa ett par ullstrumpor också. Eller be mamma sticka ett par kanske.

Kajsa och jag har planerat in en till Göteborgsresa i Januari. Lär bli awesome! Längtar! Snart åker hon dock utomlands och lämnar mig i hemska, kalla Sverige helt själv. Buhu! Jag ska fan köpa en overall (åh vad jag vill ha en onepice) och gå runt i nu. Sen fleecetröja under och långkalsonger. Haha! Jag hatar att frysa.

Snart ska jag bege mig ner mot stan och få bindvävsmassage och lymfblablamassage. Det är mot inflammationerna i lederna och nu håller alla tummarna för att det ska hjälpa! Kom nyss på att jag måste ut för att komma dit. Ska fan kolla buss, för det är inte värt att gå ner i denna kylan. Jag kan fan inte sluta fokusera på hur mycket jag fryser, så hela inlägget handlar ju om kyla typ hahaha! Nej, nu ska jag äta en clementin och spela bubble shooter (för jag är en tönt, jag vet)

2 kommentarer: