söndag 19 december 2010

I dream my days away.

Igår efter att jag skrev inlägget om att jag vill ha en mopsvalp, en kanin och en vit, tjock katt, så drömde jag på natten om detta. Eller ja, typ i alla fall.

Jag befann mig på Göteborgs centralstation med ett gäng ungdomar. Har verkligen ingen aning om vilka dom var. Bara randoms liksom. Men jag kände dom i drömmen. Vi gick runt där och helt plötsligt ser jag människor som skänker bort kaniner. En kvinna kommer mot mig och räcker fram en vit, ullig kaninunge. Jag smälter och det är såklart Pancakes! Alltså inte riktiga från oc, men min kanin som jag tänkt döpa till Pancakes. Jag älskar den här kaninen och verkligen kramar den och myser järnet med den. Sen börjar den bitas asmycket, men det tycker jag att vi ignorerar. Efter denna drömmen så MÅSTE jag köpa en vit kanin som ska heta Pancakes. Jag har aldrig velat ha en kanin mer än nu! Mer än en hund till och med! Eller alltså det skulle ju i alla fall gå att ha en kanin, då den inte behöver lika mycket tid som en hund faktiskt gör. Åh, jag ska köpa mig en vit liten Pancakes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar