söndag 5 december 2010

I just happen to feel so alone.

Godmorgon kanske man kan säga. Jag är så gaaalet trött. Jag, Kajsa, Jonna, Olivia och Raimon gick ut i Skövde igår och man kan minst säga att Kajsa och Olivia blev galet fulla båda två. Jag blev precis lagom full så jag är grymt nöjd. Gjorde kanske lite grejer som jag inte borde gjort, men gjort är gjort och shit happens hahaha. Hängde i alla fall på vibe mestadels av kvällen och sen gick vi till voda (där jag glömde mina öronmuffar, som jag är så galet ledsen över -gråterblod-). Sen åkte Kajsa hem idag och separationsångesten var som den brukar fast gånger tusen ungefär. Helt seriöst! Jag kommer inte träffa henne förrän hon kommer hem från Kambodja och Thailand och allt det där. Hon ska vara borta i tre och en halv vecka. I tre och en halv vecka kommer jag inte kunna prata med Kajsa i telefonen. Åh herregud, hur ska jag överleva? Nyår kommer i alla fall spenderas i Göteborg med min moster och hennes kompisar typ. Något att se fram emot. Sen har typ Kajsa och jag planerat en till Göteborgsresa när hon kommer hem.

Nu ska jag fortsätta kolla på misfits. En ny serie jag börjat följa. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar