fredag 16 april 2010

You found me.

Somnade till slut igår. Efter att ha legat och vänt och vridit halva morgonen. Somnade väl runt 6 någon gång. Det började bli ljust ute i alla fall. Sov inte djupt, så jag är fortfarande så sjukt trött. Men jag antar att det är bättre än att inte sova alls...

Jag har en fet huvudvärk bultar och jag känner att jag behöver verkligen bara vila ut. Jag känner mig så sjukt utmattad, trots att jag knappt gjort någonting på ganska länge. Bah, vet inte vad felet är. Men jag får väl stå ut tills ikväll. Ska kanske grilla ikväll eller imorgon. Det var tal om det i alla fall. Får se om jag orkar dock.

Ska snart ner till stan och handla lite inför helgen. Jag har 88kr på mitt konto och det ska räcka tills på tisdag. Antar att jag klarar det. Känns bara så sjukt jobbigt att knappt ha pengar till att äta. Ja ja, nu ska jag vila bort min äckliga huvudvärk och kanske ledvärken också om jag har tur. Eh, tror inte det va. Men jag överlever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar