onsdag 7 april 2010

G'nite.

Idag har jag misshandlat min kropp och min dator.
Jag har alltså städat mitt rum. Har dock inte dammsugit, men det blir så skitigt så fort i alla fall, så det känns liksom inte värt än. Sen så har jag packat upp ur mina väskor, som jag inte har gjort på typ flera månader (sen jullovet). Så nu lever jag inte i väskor längre, hehe. Jag har slängt en massa plastpåsar och fixat fint.
Sen satte jag mig ner och började föra över mina viktiga saker till den externa hårddisken och sen började slakta min dator. Har alltså slängt det mesta på hårddisken för att datorn ska bli lite snabbare och sen har jag installerat ett virusprogram också. Så snart som möjligt ska jag formatera om hårddisken så att datorn blir som ny igen. Ingen onödig skit, liksom.

Hittade för övrigt massa gamla bilder på mig från förra året, haha. Lite roligt att kolla på faktiskt. Och lite bilder på människor man inte pratar om längre. Människor som är pinsamma, haha.

Nu ska jag i alla fall kolla på criminal minds och sen försöka sova. Jag är lite sjuk, så jag är så himla trött hela tiden. Dock så tär ju smärtan på krafterna också. Så det var väl lite dumt att städa kanske. Ja ja, nu blir det sängen i alla fall.

Godnatt. PUSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. ärligt talat, så trodde jag inte att du var så duktig att du kunde rensa och formatera datorn :'3

    SvaraRadera