söndag 11 april 2010

Vill inte ens tänka på när du blir 22.

Vaknade nyss och herregud vad jag fortfarande är trött. Har inte sovit ordentligt för min handled har pulserat hela natten. Är det inte det ena, är det det andra. Inget vill vara bra med mina leder för tillfället. Bah!

Internet är också otroligt segt, tack vare att en otrolig egoist sitter och laddar ner hur mycket filmer som helst, samtidigt. Så vi resten på elevhemmet får knappt någon bandbredd alls. TACK SKA DU HA!

Ska ligga och kolla vampire diaries hela dagen tänkte jag och sen kanske chilla lite med Isabella och Markus. Vi skulle eventuellt gå ner till stan och handla lite. Eller ja, dom skulle handla, haha. Jag hänkar bara.

Men nu ska jag gå och laga lunch och sen kolla vampire diaries.

Pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar