söndag 18 april 2010

Something special, something real.

Jag vet inte vad jag som händer med mig. Men det är väl såhär det ska vara, antar jag...

Idag vaknade jag vid 8 någon gång och kunde inte somna om, så jag låg och kollade på flash forward och nu har jag även hunnit ikapp den serien. Det är bara att vänta en vecka på nästa avsnitt, haha. Följer så sjukt många serier för tillfället. Men det är kul, då har man något att göra i alla fall.

Tvättade även idag. Behövdes knappt, men det är väl bra att ha det gjort antar jag, haha. Nu ligger jag och lyssnar på min spelningslista på spotify. Finns så mycket musik jag glömt bort. Nu kom marilyn manson. HAWT!

Nej, nu ska väl jag fortsätta kolla på criminal minds tills jag somnar, om jag somnar. Eh.

Jag hoppas bara jag kan ta mig ur den här svackan snart. Den tär på mig både fysiskt och psykiskt. Jag orkar inte längre. Känner mig sämst.

Puss godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar