torsdag 15 april 2010

Jesus christ superstar.

Somnade runt fyra halv fem i natt. Jätteroligt, verkligen... Inte. Resulterade i att jag vaknade alldeles för sent med migränhuvudvärk. Duschade, tog värktabletter och somnade om. Vaknade runt 12 igen och gick och åt lunch. Fortfarande ont i huvudet. Gick hem igen, somnade om och vaknade runt 3 igen och kände att huvudvärken var lite mildare, så jag började skriva på mitt specialarbete om Ola Salo. Har inte kommit långt, men lite har jag skrivit i alla fall. Känns sämst, eftersom att arbetet ska vara inlämnat imorgon. Jag får kämpa helt enkelt. Men jag tvivlar på att jag blir klar imorgon. Men det betyder bara att jag får kämpa i helgen också. Ja ja, jag gör mitt bästa och det är det som är huvudsaken.

Har fortfarande huvudvärk, men jag försöker ignorera det. Misslyckas dock brutalt. Ligger och lyssnar på jesus christ superstarsoundtracket. Åh, du älskade Ola, varför är du så vacker?

Nej, nu till att vila lite till. Kan den jävla huvudvärken bara försvinna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar