lördag 3 april 2010

Hehehe.

Jag är lite töntig och har nyss lyssnat på Good Charlotte-The Day That I Die. Lyssnade JÄTTEMYCKET på den när jag gick i högstadiet. Eller ja, i alla fall i sjuan och åttan, hehe. Tönt.

Glad påsk på er fina läsare!

Idag ska jag ner till mormor och äta påskmiddag med min fina släkt. Jag har insett hur fin min släkt faktiskt är. Eller ja, den har väl sina brister. Men överlag är den finfin och stället upp för mig i vått och torrt.
Det enda jag inte riktigt gillar är att min ena moster har tagit med sina två kattjävlar. Visst, dom är väl söta. Men dom går inte att lita på! Igår så hoppade en kattjävel på min fot och började riva och bita i den (som tur var hade jag tofflor på mig). Jag skrek TA BORT KATTEN, DEN HAR DAAAAMP! Dom skrattade bara och sa att den bara busade. Men inte vill väl jag att katten ska attackera min fot? Jaja, jag får helt enkelt undvika dom (försöka att inte trampa på dom).

Have you ever tried sleeping with a broken heart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar