onsdag 14 april 2010

Isolerad?

Jag vet inte riktigt hur jag mår idag. Jag känner mig isolerad och missnöjd med min situation. Jag läste en blogg igår och kom att tänka på citatet "jag är jävligt nöjd med min situation, japp japp". Vart fan tog den känslan vägen? Vart tog nöjdheten vägen? Varför känner jag mig så jävla missnöjd och framförallt NÄR slutade jag känna mig jävligt nöjd med min situation? Jag vill ha tillbaka den känslan och vet inte hur jag ska nå den. Kanske måste jag ändra saker i mitt liv igen? Förändra mina rutiner och sluta vara som jag är? Jag är så missnöjd med mig själv.

Jag känner mig isolerad, ändå ligger jag på mitt rum och lyssnar på musik. Ensam. Varför? För att jag känner mig obekväm. Fyfan vad obekväm jag känner mig. Kan ingen bara ta mig till Stockholm och hålla mig gisslan? snela?

1 kommentar:

  1. jag kan kidnappa dig så vi kan äta sojakorv med spenat 3 på natten!

    SvaraRadera