tisdag 13 april 2010

Han vill inte ha sin sköra värld förstörd av någon vind.

Nu har jag kommit hem från Skövde och har numera alla tänder lagade (även om två bara är tillfälliga lagningar som ska dras ut). Det känns skönt att ha det gjort och slippa åka dit mer inom en snar framtid, haha.

Har haft fullt upp idag. Började dagen hos tandläkaren och fixade och trixade. Sen var det vidare till diabetesläkaren och det var mindre kul. Jag gillar henne verkligen inte och jag blev mest ledsen och irriterad på hur hon hanterade mig och min situation. Hon har i alla fall skickat en remiss till en ätstörningsklinik. Så nu ska jag bli "frisk". Eh. Ja ja, jag kan i alla fall ge det en chans. Det är väl inte direkt så att jag vill vara sjuk. Så jag får testa helt enkelt. Sen efter det så var det vidare till ortopedtekniska för att hämta ut mina hålfotsinlägg. Dom var söta och svarta. Men jag tvivlar på att det är tillräckligt stöd för hålfoten i alla fall. Får sätta i dom i mina ordentliga skor och kolla om dom hjälper eller ej. Sen efter det så gick jag upp till Monica och tog lite blodprover och så. Sen var jag klar på sjukhuset.
Haha, medan jag och mami väntade på att mormor skulle komma och hämta oss så stog vi utanför sjukhuset och dansade dosado och gick som tuppar, HAHAHA! Våran släkt är helt sjuk. Men that's how i like it!

Nu har jag i alla fall kommit hem till Tidaholm och jag har glömt min mobiltelefonladdare hemma och kommer därför ha min telefon avstängd lite då och då, för att spara batteri. Kommer inte heller kunna svara på samtal, av samma anledning. Så om ni vill mig något kan ni maila på facebook, kommentera här eller smsa. Smsa bara om det är viktigt!

pusssssssssssss

1 kommentar:

  1. verkar vara en awesome släkt ;D
    och läkare, what-so-ever alla är idioter som vill ha betalt :C

    SvaraRadera