söndag 4 april 2010

I'm in such great pain.

Anledningen till att jag inte bloggat är helt enkelt för att jag har haft sönder mina handleder. Dom gör så ont att jag inte ens kan lyfta ett vanligt dricksglas.

Så då kommer vi till anledningen till detta. Idag så följde jag med mina två mostrar och min kusin på äventyrsbad här i Skövde. Det var asroligt och jag har nog inte ansträngt mig så mycket på länge, haha. Min bikiniunderdel sprack i sömmen och jag visade lite av baken, haha. Fick typ gå längs väggar och hålla för hålet med handen, haha. I alla fall så var det awesome och jag har överansträngt mina leder. Inte konstigt att jag har ont. Men jag hoppas INNERLIGT att det går över. För jag känner mig verkligen handikappad. Kan knappt skriva på tangentbordet liksom.

And that's why i'm ending this bloginlägg for now.

puss på er fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar