fredag 30 april 2010

Skövde.

Jag befinner mig hemma hos mami i Skövde och har varit på sjukhuset idag.
Har först varit och gjort tester inför min näsoperation (som jag hoppas kommer ske) och sen så gick vi och pratade med en sköterska på reumatologen om en ytterligare behandling. Jag ska förhoppningsvis få dropp en gång varannan månad och ska då förhoppningsvis bli av med mina smärtsamma inflammationer överallt.
Jag fick i alla fall en tid imorgon klockan 10.00 på morgonen, så min planerade hemfärd till Tidaholm, blev uppskjuten tills imorgonkväll. Ska åka dit och kolla på majbrasa med mami, Johan och Tom. Sen så åker jag nog med dom hem till Skövde igen, eftersom att jag ska till sjukhuset på måndag också. Röntga handleder och fotleder.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, så jag kommer upp imorgon. Ska kanske hoppa in en snabbis i duschen först bara. Men godnatt. Puss

1 kommentar: