lördag 7 maj 2011

The way you move.

Jag mår lite bättre i mina leder för tillfället. Får hoppas att det fortsätter såhär, för nu kan jag fungera lite i alla fall. Ligger och lyssnar på gleemusiken och funderar på om man ska sätta på någon film att försöka somna till eller om man ska kolla på dagens big brothet istället. Hmm.

Imorgon ska jag, mami, Tom och Johan åka till en gård här i närheten (typ kanske inte) och kolla på betessläppet. Ni vet när kossorna springer ut på gröna gräs, hoppar och stångas och såntdär kanske. Sen kommer en stor förändring ske i mitt liv. Men tyvärr är det en hemlighet än så länge. Några vet och ni får INTE säga något. Då blir jag ledsen i ögat, oki? Jag ser i alla fall fram emot det något otroligt och det är något jag velat så länge jag kan minnas typ. Hihi, ni får veta när jag vill att ni ska veta!

Nu ska jag försöka nanna. puss godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar