lördag 28 maj 2011

Matkoma deluxe!

Ligger i sängen och är halvdöd. Nyss ätit grillspett med körsbärstomater, champinjoner, paprika och halloumi. Pommes och bearnaisesås till det. DÖÖÖR! Gravidmage somfan, haha.

Saknar alla mina hellidare och har gråtit över min saknad till dom. Allra mest saknar jag att ligga i Fellies säng och bara hänga, ungefär alla timmar på dygnet. Jag saknar att vara så bakis att jag dör, vira in mig i en filt och våldgästa Fellies rum och klaga över hur dåligt jag mår, haha. Jag saknar att fika med alla fina vänner och jag saknar alla galna fester vi haft. Jag vill bara spola tillbaka tiden lite och få känna eran närhet igen. Hoppas dock att Fellie och jag hittar lägenhet i Tidaholm så snart som möjligt, så vi kan flytta nu i sommar.

Nu ska jag kolla klart på knocked up och vänta på att maten ska smältas, haha. pussis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar