torsdag 19 maj 2011

1000 inlägg.

Jaha, då har man skrivit 1000 inlägg i lilla bloggisen, haha. Känns nog fint och sådär. Egentligen bryr jag mig nog inte så mycket, men det är väl roligt att jag stannat här så länge som jag gjort.

Ligger och kollar på film och LIDER. Har svinont i handleden at the moment. Inte trevligt alls, då vi ska rida imorgon. Har bestämt mig för att börja äta en liten dos kortison igen. Det gör jävligt ont i hjärtat och om jag blir fet i ansiktet igen så slutar jag på direkten. Jag är inte riktigt okej med den biverkningen liksom. Imorgon ska jag ju rida islandshästar och grejer. Ska bli mysigt då jag ÄLSKAR att rida. Är väl dock lite rädd för hästar, hehe. Går nog bra ska ni se.

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att jag faktiskt får sova i natt. Horhosta. Knarka hostmedicin, yes indeed. puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar