söndag 15 maj 2011

Get a job.

Mår sämst i  världen just nu. Ligger i Fellies säng och orkar knappt röra på mig. Ska dock strax gå ner till ica, panta lite flaskor och köpa sallad. Sen ska vi kanske gå till en kompis här i stan och hänga lite. Orkar inte göra någonting som kräver större engagemang från mig. Har knappt sovit något heller. Vaknade klockan åtta och kunde inte somna om. Fucking soljävel, haha. Nu spöregnar det dock här, så det blir paraply för min del. Wäääh! Haft en galet rolig helg dock. Även fast jag varit galet sur from time to time, haha. Nä, jag skrattade nog mestadels av tiden. Lite för mycket ibland kanske. Äääsch! Det var kult i alla fall!

Komplimang of the weekend: Vi står och diskuterar hur fin din bh är.
EEEEEEH?

puss i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar