torsdag 12 maj 2011

Fly like a G6.

Har precis kommit hem från Forshallen efter att ha simmat 30x30m. Galet trött, men det var sååå skönt! Nu väntar jag på att få hoppa in i duschen och tvätta av mig allt klor och mysa ner mig i mjukiskläder. Känner att simning är något jag skulle kunna tänka mig att ha som vardagsträning. Mina leder känns inte alls onda eller någonting i vattnet. Bra alternativ alltså! Men nu har jag bränt mig i hela ansiktet. Antar att det blir så när man går ute i solen utan solskydd en hel dag typ.

Vi var ju i Skara idag med klassen och gick på museum typ. Det var rätt lamt, men mysigt att åka bil och gå runt i Skara med fina klasskamrater. Solskydd nästa gång, dock. Haha!

Nu hörde jag Fellie gå ut ur duschen så det betyder att nu är det ÄNTLIGEN min tur, haha. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar