måndag 16 maj 2011

Antingen eller.

Känner hur allting med den här bloggen är så himla antingen eller. Antingen så har jag så tråkigt och är så sjuk att jag inte har något egentligen vettigt att skriva om, eller så har jag så kul och gör så mycket grejer att jag inte har tid att skriva. Just idag har det varit ganska händelselös dag, men igår hände mycket. Kan väl berätta lite om det.

Var så bakis att jag dog. Mådde illa seriöst HELA dagen. Var hemma hos en kompis som heter Evelina med Fellie, Ronnie och Hampus. Några barn försökte rädda en fågelunge som ramlat ur sitt bo. Vi räddade den och sen visste vi inte vad vi skulle göra med den, så vi släppte den igen. Den blev först lite halvattackerad av en katt som misslyckades och även fåglar som blev bortjagade av fågelungens mami och papi. Till slut kom en bil och körde över den. Vi stog där och kollade. När hon kom ut ur garaget så sa vi "Du körde på en fågel!" Svaret vi fick var "Ha-ha-ha!". Vi verkligen BRÖT IHOP där på balkongen! Skrattar fortfarande när jag tänker på det, HAHAHA!

Idag och igår har jag hostat sönder min hals. Kan inte sluta hosta. Det gör ont och är jobbigt. Wäh. Haltabletter och hostmedicin för hela slanten typ. Ska strax gå ner och fixa det sista med min tvätt sen försöka sova. puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar