onsdag 18 maj 2011

Sju sorger och åtta bedrövelser sen.

Idag har varit en helvetesdag. Jag har knappt sovit någonting dom senaste två dagarna för att jag hostat så mycket. Vaknade klockan tre och kunde inte somna om förrän halv sju igen. Höll på att missa min tandläkartid, men hann precis. Har fått ett litet hål i en tand som jag måste laga. Men det fanns inga tider i Tidaholm innan jag slutar skolan, så jag fick ingen tid, nej jag måste såklart boka tid i Skövde istället. Det finns tydligen väldigt få tandläkare som behandlar med lustgas i Skövde också. Faaan! Efter det så fick jag veta att fitthusmor har slängt mina ägg och hallon för att hallonen runnit ut i halva kylskåpet. Äggen var nya och det var tio kvar. Sånt tål jag inte så jag lackade ur och blev stört förbannad och gick runt och svor och ringde mami och klagade. Efter det fikade vi nere på Casey´s och sen hem igen. Mår illa och är så trött att jag dör. Hostar fortfarande massor, men det är lite bättre. Imorgon halv tio kommer Bender och hämtar mig, Fellie, Manda och Ronnie. Sen åker vi först till Ica och handlar lite lunch och sådär. Sen åker vi till Kyrkekvarn och rider och paddlar kanot, haha. Jag paddlar dock inte. LIVRÄDD för vatten som det finns fiskar och sånt i. Fiskar ger mig panik, så nejtack. Rider istället, haha. Sen ska vi sova över och jag hoppas INNERLIGT att jag inte hostar mig sönder och samman då. Orkar inte sånt mer.

Nu ska jag i alla fall vila, lyssna på Veronica Maggio och förhoppningsvis få sova lite. pusspussjagsaknarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar