torsdag 26 maj 2011

Skakiz.

Mår inte riktigt toppen om man säger så. Hade avslutningsmiddag igår på slottet. Trerätters innehållande västkustknyten, lax med färskpotatis och frukt/bär med vit choklad och glass. Farligt kan man minst sagt säga. Efter det så spelade The Liptones och vi dansade loss lite (vi som vågade i alla fall) och blev varma som satan, haha. Sen blev det häng på Fellies rum och det var allt annat än lugnt. Vi röjde satan och dansade hur mycket som helst! Kan väl inte påstå att vi var nyktra heller, men ah. Nu ligger jag här och halvkollar på never say never (igen). Är nog lite kärare i Justin Bieber än jag själv vill erkänna, haha. Skulle nog lätt kunna vara en av dom skrikande tjejerna i publiken, ehe. Nu ska jag ungefär hälla i mig vatten och vänta tills klockan blir sex, så jag kan gå och ta en dusch. Det är lagom kul att man sover sämst på grund av lite booze. Ah, pusshejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar