måndag 9 maj 2011

Sovmorgon.

Idag fick jag lite sovmorgon, då mami tog hand om vovven imorse. Asskönt för mig, eftersom jag inte direkt är van vid att gå upp klockan sex på morgonen, haha. Men jag får vänja mig. I alla fall sju ska jag väl klara av att gå upp i framtiden. Nu har mami gått och lagt sig och vilat medan jag tar hand om Moa. Fast hon ligger mest och sover så jag funderar på om man kanske skulle lägga henne i min säng så jag kan kolla på tv samtidigt, eftersom att Tom sitter och spelat i vardagsrummet, där jag sitter nu.
Ska åka tillbaka till skolan idag och gudmor och gudfar (mami och Johan) får ansvara för Moa tills jag slutat skolan. Hjärtekrossande att lämna henne! I will survive.
Nu ska jag passa på att flytta henne när hon vaknade till. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar