torsdag 8 juli 2010

Stress, hets och panik.

Jag har packat klart... Tror jag... Eller inte... Jag har ärligt talat ingen aning. Det känns som att jag har fått med mig allt på packningslistan, men det känns ändå som att jag har för lite kläder med mig. Känns som att det inte kommer räcka till Stockholm. Men när jag kollar igenom vad jag har för kläder kvar, så känns allt bara fel och inte som mig. Jag behöver uppdatera min garderob ordentligt. Får se vad som finns kvar efter Arvika.

Jag är sjukligt pepp inför Arvika, men ändå så stressad över allt. Känns verkligen som att jag inte kommer få med mig allt jag behöver. Resväskan är överpackad och det får inte plats ens ett par strumpor nu. Jag har inte fått ner mina gummistövlar och inte mina converse. Får försöka packa om lite smått när jag kommer till Stockholm, så jag kan få med mig allt. Just nu känns det som att mitt största misstag var att köpa alkoholen innan festivalen. Men annars kanske jag inte hade haft någon alls? Man får tänka så också. Fan vad jag känner mig stressad inför det här. Jag måste kolla mina mediciner också, så att jag får med mig tillräckligt mycket av allt. Åh, denna panik som infinner sig är inte rolig. Snälla kan någon ge mig en större resväska och en lugnande tablett? Möjligtvis en sömntablett också.

I'm making myself crazy over this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar