söndag 4 juli 2010

Helvetes jävlarrr!

Nu har jag kommit tillbaka till min tillfälliga boplats och min dator igen. Vaknade runt 11 någon gång imorse, sen har jag spenderat dagen med Bobski. Vi möttes i stan, jag köpte lite grejer och sen begav vi oss till slussen för att träffa min papi. Han gav mig en påse som jag skulle ge till min bror. Sen gick jag och Bobski vidare och köpte var sin sallad (vi köpte och åt dom dock vid olika tillfällen, haha). Efter vi stillat våran hunger så vandrade vi runt på h&m i slussen. Jag hittade ett par svarta spetsleggings och ett par turkosa velourshorts. Bobski hittade inget och gick mest runt och sa HELVETES JÄVLARRR! Det gjorde dock jag med, men mest för att det låter så roligt och är otroligt kul att säga. Det känns liksom kul på något sätt, hahaha!

För övrigt är det Sunes pappa Rudolf som säger så när låset på bilen har frusit igen, HAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar