lördag 31 juli 2010

Save me?

Om någon bara ville vara så snäll och rädda mig från min onda handled och mitt illamående så hade det varit awesome. Sov jättedåligt inatt och drömde konstiga drömmar och under en tidpunkt så vågade jag inte stänga ögonen för allt jag såg var mördarclowner. Jag övervägde allvarligt att ringa någon och be den sova över bara för att slippa sova ensam. Drömde en dröm som dock var lite rolig. Jag och Kajsa satt på McDonalds och så kommer ett gothargäng in. Dom har vodka och vi bestämmer oss för att shotta vodka med dom i ketchupbehållare, haha. Vaknade av att jag räckte mig efter vodkashoten och ja, när jag vaknade så försökte jag ta tag i elementet, hahaha! Har drömt jättekonstiga drömmar dom tre senaste nätterna. Har sovit jättedåligt och drömt hur mycket störda saker som helst.

För tillfället så är jag arg och trött. Har så jävla ont och är grovt hungrig. Måste vänta på min jävla skitfamilj som bara sitter och spelar world of warcraft. Dom suger. Alla som spelar det suger. Hatar det jävla spelet och jag vill ha mat.

Skitliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar